петак, 22. фебруар 2013.

Igranka: Žurka za Evropu, premijera 14. marta

Snimanje spota grupe Who See i Nine Žižić za pjesmu "Igranka" sa kojom će nas predstavljati na ovogodišnjem Eurosongu u Malmeu, privodi se kraju. Prema riječima reditelja Zorana Markovića Zonja u pitanju je jedan od najmasovnijih muzičkih spotova ikad snimljenih u Crnoj Gori, jer u njemu učestvuje oko 200 statista. Ipak, više se išlo po planu B, zbog kiše i lošijih vremenskih uslova.
Prvi kadrovi snimljeni su u prostorijama hangara fabrike "Radoje Dakić", u Podgorici. Iako vlada opuštena atmosfera, produkcija zahtijeva ozbiljan pristup poslu.
Radnja spota simulira veliku žurku, tačnije „masu“ mladih koji plešu i skaču u ritmu muzike koja dolazi sa bine na kojoj su članovi Who See, u žutim kabanicama. I veći dio publike je obučen u „karnevalskom“ fazonu pa se među statistima mogu sresti klovnovi, čirlidersice, gusari, ali i feštađuni iz Kotora.
"Bila je prava žurka, svi su se provodili, i bilo je veoma energično. Atmosfera je bila super kada je išla muzika, zapravo playback, ali je bilo i veoma hladno i dugo je trajalo, pa su kasnije možda svi bili iscrpljeni, ali u suštini – odlično", prenijela je utiske Sanja Živković iz plesne grupe "Dream", čijih 15 plesačica je učestvovalo u spotu.
Među akterima spota su i članovi grupe Ride Crew, koji su učestvovali u televizijskom takmičenju "Ja imam talenat", ali i poznata crnogorska voditeljka Dušica Vugdelić.
Nina Žižić se, kako kaže, odlično snašla, iako se u startu plašila kako će se uklopiti sa momcima, zbog različitog senzibiliteta.
Sky Wikluh je za RTCG izjavio da je pjesma moderna i drugačija u odnosu na većinu evrovizijskih pjesama, te da je postignut visok nivo savremene produkcije i klupske muzike. Ipak, nije siguran da pjesma hvata "na prvu", ali obećava dosta elemenata iznenađenja.
"Nina Žižić je pun pogodak, fantastična je, rad sa njom je bio super. Ima toliko energije i mislim da će ljudi biti prijatno iznenađeni ovom saradnjom Who See i Nine", oduševljeno kaže Sky.

Pjesma će, zajedno sa spotom za koji je izdvojen budžet od 25.000 eura, biti predstavljena 14. marta, u specijalnoj emisiji. Who See i Nina Žižić će učestvovati u prvom polufinalu Eurosonga, koje je na programu 14. maja. Nadamo se da će biti i dio finala, koje je zakazano za 18. maj. Za sad, sve djeluje obećavajuće.

Izvori: RTCG, Vijesti, Pobjeda, Analitika

Нема коментара:

Постави коментар